- elegendő pénzzel,
- online értékesítésre alkalmas termékkel (ami lehet áru vagy szolgáltatás),
- és megfelelő tudással.
Például, ha nincs elég pénzünk, akkor nagyon jó termékkel kell rendelkeznünk és nem árt, ha az átlagnál jobban értünk ahhoz, amit csinálni szeretnénk.
Ugyanígy ha a termékünk nem ér túl sokat, akkor legyenek átfogó ismereteink és kitűnő ötleteink, továbbá legyen sok pénzünk. (Pl. azért, hogy a nem túl jó termékünket legalább reklámozni tudjuk.)
Célszerű, ha a háromból legalább kettőben jók vagyunk, de elvileg az is működhet, hogy se termékünk, se elég tudásunk, de rengeteg pénzünk van. Az interneten egyébként az a gyakoribb, hogy jó ötlettel (és annak hozzáértő megvalósításával), jó termékkel és kevés pénzzel ér el valaki sikert.
Annak megállapítása persze már nehezebb feladat, hogy mennyi az elegendő pénz, melyik az elég jó termék és mi a megfelelő tudás. Erre általános receptet adni sajnos nem lehet, de minden konkrét helyzet elég jól értékelhető.
Sajnos én sem pénzzel, sem termékkel nem tudok szolgálni, de tudással igen.
- Kezdje itt: Mi az elektronikus kereskedelem?
- Vagy folytassa itt: Az e-kereskedelem nem a webshoppal kezdődik
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése