A toplista többi helyezettje már szorosan az e-kereskedelemmel foglalkozó poszt, és jól látszik: a legnagyobb igény a piaci adatokra van, aminek különösen örülök, mivel azt mutatja, akadnak azért olyanok, akik nem üzleti terv nélkül vágnak bele az internet-bizniszbe.
Lássuk tehát melyek voltak 2012-ben a legolvasottabb írások a blogomon:
- Császármorzsa
- Hogyan küldjünk önéletrajzot?
- Webáruház stratégia és üzleti terv
- Meddig nőhet az e-kereskedelem forgalma?
- Várakozáson felül alakult az e-kereskedelem forgalma 2009-ben
- Merre vannak a kiaknázatlan lehetőségek?
- A siker titka: az Öt Kihívás
- Bejött a papírforma - Az e-kereskedelem forgalma 2010-ben
- A modell értéke - Számlázz.hu eredmények
- Hollywood vesztésre áll