Oldalak

2014. február 27., csütörtök

Közösségi jelenlét az e-kereskedelemben

Alig néhány év telt el azóta, hogy mindenki lázasan Facebook-oldalakat csinált és a legkülönbözőbb trükkökkel próbálta a lájkolók tízezreit megszerezni, ma pedig sokan csak legyintenek, ha Facebook-marketingről van szó. A közösségi média ráadásul egyre összetettebb lesz, elég csak azt megnézni, hányféle megosztás-gomb van egy-egy cikk végén. Úgy tűnik, lassan megtanulja a piac: a közösségi marketing sem csodaszer, ez is csak akkor hatékony, ha tudjuk, kinek, mit és hogyan akarunk eladni.

Az Evolution konferencián március 12-én ezekről a kérdésekről fogok előadást tartani Közösségi jelenlét az e-kereskedelemben címmel. Az előadás részeként egy gyors körképet szeretnék nyújtani arról is, hogy milyen közösségi aktivitásokat - és milyen eredménnyel - folytatnak az e-kereskedők. Annak érdekében, hogy ez a kép minél hitelesebb legyen, arra kérem e-kereskedő olvasóimat, hogy egy rövid kérdőív kitöltésével segítsék munkámat. Az egész nem több, mint 5 perc! Előre is köszönöm!

[Kérdőív lezárva, köszönöm a válaszokat!]

2014. február 12., szerda

Addig nyújtózkodj, amíg a webshopod ér

Az e-kereskedelem aránya a kiskereskedelmen belül a G20 országok átlagában 6%, Magyarországon kevesebb, mint 3%. Ebből elméletileg az következhetne, hogy az előttünk álló egy-két évben az e-kereskedelem forgalma legalább megduplázódik, azaz a mai 200-210 milliárd forintról 400 milliárdra, vagy afölé nő. De nem az a kérdés, hogy így lesz-e, hanem az, hogy mit fogunk e-kereskedelem alatt érteni...