2014. február 27., csütörtök

Közösségi jelenlét az e-kereskedelemben

Alig néhány év telt el azóta, hogy mindenki lázasan Facebook-oldalakat csinált és a legkülönbözőbb trükkökkel próbálta a lájkolók tízezreit megszerezni, ma pedig sokan csak legyintenek, ha Facebook-marketingről van szó. A közösségi média ráadásul egyre összetettebb lesz, elég csak azt megnézni, hányféle megosztás-gomb van egy-egy cikk végén. Úgy tűnik, lassan megtanulja a piac: a közösségi marketing sem csodaszer, ez is csak akkor hatékony, ha tudjuk, kinek, mit és hogyan akarunk eladni.

Az Evolution konferencián március 12-én ezekről a kérdésekről fogok előadást tartani Közösségi jelenlét az e-kereskedelemben címmel. Az előadás részeként egy gyors körképet szeretnék nyújtani arról is, hogy milyen közösségi aktivitásokat - és milyen eredménnyel - folytatnak az e-kereskedők. Annak érdekében, hogy ez a kép minél hitelesebb legyen, arra kérem e-kereskedő olvasóimat, hogy egy rövid kérdőív kitöltésével segítsék munkámat. Az egész nem több, mint 5 perc! Előre is köszönöm!

[Kérdőív lezárva, köszönöm a válaszokat!]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Címkefelhő

adóbevallás (9) álláskeresés (1) árfolyamkockázat (1) atm (1) Az Év Internetes Kereskedője (6) b2b (4) b2c (14) bankkártyás fizetés (13) bizalom (10) bookline.hu (11) cégkivonat (2) devizahitel (3) digitális aláírás (5) dvd (8) e-book (2) e-business (21) e-commerce (57) e-számla (14) e-ticket (2) elállási jog (3) ellenőrzés (13) előrendelés (2) eNET (3) extraprofit (2) Facebook (14) facebookology (4) Finálév (6) fogyasztóvédelem (14) Foursquare (4) Fred Wilson (2) Gerd Leonhard (4) GKIeNET (12) goldenblog (1) hitel (1) Hollywood (1) időpecsét (2) illegális (7) internet hungary (10) Internet Kalauz (10) internetadó (2) internetes befektetés (13) IVR (1) iwiw (5) jogszabályok (22) képzés (7) know-how (20) konferencia (32) közösségi vásárlás (13) kupon (10) kutatás (23) logisztika (6) m-commerce (12) mesh (5) Mobile Hungary (1) népszámlálás (1) netpiac.hu (12) netpincer.hu (8) netrisk.hu (6) nettv (2) niche piac (1) okostelefon (15) oktatás (6) online marketing (14) ötlet (15) QR-kód (2) referencia (5) réspiac (1) rövidítések (3) sajtószemle (16) sharing economy (6) SmartCommerce (11) Smartmobil (5) startup (2) stratégia (20) szek.org (35) szemkamerás vizsgálat (1) szerzői jog (3) szolgáltatás (17) tanácsadás (17) taxi (3) televízió (9) tesco (5) toplista (5) torrent (4) történelem (14) tréning (5) tudástár (24) Twitter (5) uber (3) usability (7) ügyfélkapu (6) ügyfélkezelés (4) ügyfélszolgálat (3) üzleti modell (25) üzleti terv (15) válságadó (2) vasárnapi boltbezárás (2) vatera.hu (16) Vedd a neten (5) Vodafone (3) web5let (2) webáruház (35) webergonómia (7) webkritika (8) webshop (34) YouTube (2)