Az e-kereskedelem a gazdaság egyik legfrissebb ága, a témáról nagyon kevés szakirodalom áll rendelkezésre, ezért 2009-ben azzal a céllal kezdtem el írni ezt a blogot, hogy megosszam az e-kereskedelem iránt érdeklődő vagy ezzel foglalkozó vállalkozókkal az ezen a területen szerzett tapasztalataimat, tudásomat. A formátumból adódóan a folyamatosan bővülő tartalom naplószerűen reagál a piac egyes eseményeire, változásaira is, de a cikkek jelentős részéből
összeáll egy olyan tudásbázis is, amely segíti eligazodni az e-kereskedelem területén vállalkozni vágyókat. Az alábbi
tartalomjegyzékben azokat a cikkeket próbálom pontokba szedni, amelyek kiadják a tudásanyag vázát, de ezen felül ajánlom olvasóim figyelmébe a
címkéket (a címkefelhőt lásd minden oldal végén) és a
cikkeken belüli hivatkozásokat is.
Tartalomjegyzék
- Bevezető - Mit keresek én itt?
- Alapok
- Mi az elektronikus kereskedelem?
- A magyar e-kereskedelmi piac bemutatása
- Stratégia
- Belevágjunk-e az e-kereskedelembe?
- Elemezzük képességeinket: Pénz - termék - tudás
- Az e-kereskedelem nem a webshoppal kezdődik
- Webáruház stratégia és üzleti terv
- A siker titka: az Öt Kihívás
- Hogy növeljük bevételünket válság idején?
- Cégeladás esélyei
- A webshop indítás és üzemeltetés gyakorlati kérdései
- Hogyan kezdjünk bele?
- Bizalomszerzés
- Az elállási jog
- Logisztika
- Bankkártyás fizetés
- Adatbiztonság
- Ügyfélszolgálat
- Tanácsadás
- Kinek kell tanácsadás? És minek?
- Hogyan használjunk tanácsadót?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése